Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tIÓ. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tIÓ. Mostrar tots els missatges
22 de des. 2016
El tió de Nadal s'ho ha passat molt bé! I com estava tan content... amb la cançó màgica i uns quants cops de bastó... sota la manta... Ohhhh! caramels per a tots!
Etiquetas:
nADAL 2016,
tIÓ
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


