Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vi. Mostrar tots els missatges
20 de març 2011
Com gaudir del vi: del cep a la copa. A càrrec d'Imma Aleixendri (sommelier)
Subscriure's a:
Missatges (Atom)