Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vi. Mostrar tots els missatges

20 de març 2011

Com gaudir del vi: del cep a la copa. A càrrec d'Imma Aleixendri (sommelier)


Dijous 17 de març a les 19,30h a la sala polivalent de la biblioteca Marcel·lí Domingo