Jornada d'intercanvi d'experiències "Fomentem la lectura amb Lectura Fàcil: protocols, experiències i estat de la qüestió"
La biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa participarà en la Jornada d'intercanvi d'experiències "Fomentem 
la lectura amb Lectura Fàcil: protocols, experiències i estat de la qüestió", que es celebrarà el proper 10 de novembre de 2010 a la Biblioteca Jaume Fuster (Plaça Lesseps, 20-22. Barcelona)
Organitzada pel Grup de Treball de Lectura Fàcil del COBDC, la Jornada adreça a tots els professionals interessats en utilitzar els materials de Lectura Fàcil. L'objectiu és fer una exposició tècnica d'experiències 
dirigides a públics amb diferents nivells de dificultat lectora.
Utilitzar la biblioteca normalitza la conducta dels participants. 
La lectura en veu alta del monitor i dels participants genera el debat i millora l'autoestima. 
Combina la lectura amb l'ús de l'ordinador amb altres tasques formatives
25 d’oct. 2010
Vídeo sobre el club de Lectura Fàcil de la Biblioteca Marcel·lí Domingo per a persones discapacitades
Etiquetas:
Club de Lectura Fàcil,
vídeo
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
 
 
 
 
 
 
 Entrades
Entrades
 
 
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada